Bestillingsinformasjon

Betaling

I webshopen kan du betale trygt med kredittkort med Paypal. Du kan også sende betalingen med Vipps til det nummeret du får oppgitt i kassen. Snart kommer også Klarna.

Porto og levering

Vi sender pakken din med Posten (uten sporing) eller PostNord.

Vi sender bestillingen din raskt, enten samme dag som den er mottatt eller neste arbeidsdag. Du får beskjed når pakken din er på vei.

Hvis du bor på Gjøvik kan du hente bestillingen hos oss. 

I en periode tilbyr vi også gratis levering på døra, for deg med postnummer og -sted Gjøvik. For å få fram levering som et alternativ, velg "Send" som alternativ når du er på siden "Informasjon" i kassen. Da får du opp "Lokal levering" i neste steg, hvis du er innenfor området vi leverer til.

Lørdag 26.02.22 er det også mulig å få levert bestillingen på strekningen Gjøvik-Stange!

Ved bestillinger over 750 kr spanderer vi frakten.

Bytte, retur og reklamasjon

Du har 14 dagers angrerett fra tidspunktet da du mottar varen, etter Angrerettloven. Skjema for dette sendes til deg på e-post, når bestillingen din er sendt. Hvis du ønsker å benytte deg av angreretten, så betaler du porto når du sender bestillingen i retur. Du er ansvarlig for trygg retur av varene, så vennligst pakk dem godt inn. Vi tilbakebetaler hele beløpet for den opprinnelige bestillingen din (varer + porto) så fort vi mottar varene i retur.

Hvis du oppdager en feil ved et av produktene du har mottatt, så vennligst si ifra, slik at vi kan ordne opp i dette.

Ved kjøp av digitale produkter bortfaller angreretten i det øyeblikket nedlastingen er startet (Angrerettloven § 22 bokstav n).

MVA

Papirglede er et selskap under stiftelse og er foreløpig ikke mva-pliktig. Oppdaterte priser inkludert mva vises når selskapet har nådd grensen og er blitt mva-registrert.